1. A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége hozzárendelve a helyi tanterv tantárgyfelosztásához
Ssz. | Iskolai végzettség | Szakképesítés | Tantárgyfelosztás |
1. | főiskola | tanár, matematika, orosz, hittan, közokt. vezető, ped.szakvizsg. | matematika, etika |
2. | főiskola | tanár, földrajz, történelem, közokt.vezető, ped.szakvizsg. | földrajz |
3. | egyetem | tanár, német | német |
4. | főiskola | tanár, német | német |
5. | főiskola | tanító, német nyelv tanító szak | tanító |
6. | főiskola | tanító, pedagógia és testnevelés szakkoll. | tanító |
7. | főiskola | tanító, népművelés szakkoll. | tanító |
8. | főiskola | tanító, angol nyelv oktató | angol |
9. | főiskola | tanító, technika szakkoll. | tanító |
10. | főiskola | tanító, ének-zene szakkoll., közokt.vezető, ped.szakvizsg. | tanító, ének-zene |
11. | főiskola | tanár, matematika, technika | matematika, technika |
12. | egyetem | tanár, ének-zene, néprajz, hittan, közokt.vezető, ped.szakvizsg. | ének-zene, honismeret |
13. | főiskola | tanító, matematika műveltség terület fejlesztőpedagógus, ped.szakvizsg. | fejlesztőórák |
14. | főiskola | tanító, magyar szakkoll. | napközi gyes |
15. | főiskola | tanító, népművelés szakkoll. | tanító |
16. | főiskola | tanító | napközi, fiznélk.szab. |
17. | főiskola | tanár, történelem, könyvtár, közokt.vezető, ped.szakvizsg. | történelem, hon-és népismeret, könyvtár |
18. | főiskola | tanító, technika szakkoll. | tanító |
19. | főiskola | tanár, magyar, könyvtár | magyar |
20. | főiskola | tanító, technika szakkoll. | tanító |
21. | főiskola | tanító, ének-zene szakkoll., | tanító |
22. | főiskola | tanító, könyvtár és orosz szakkoll. | tanító |
23. | főiskola | tanító, technika szakkoll., közokt.vezető, ped.szakvizsg. | tanító |
24. | főiskola | tanító, magyar nyelv és irodalom műveltségi terület | tanító |
25. | főiskola | tanár, matematika, fizika, technika | matematika, fizika, technika |
26. | főiskola | tanító, könyvtár szakkoll. | tanító |
27. | főiskola | tanító, testnevelés szakkoll., | tanító |
28. | főiskola | tanító, német nyelvoktató | tanító |
29. | főiskola | tanító, technika spec. koll. | tanító |
30. | főiskola | tanító, ének szakkoll. | tanító |
31. | egyetem | tanár, matematika, földrajz, informatika | matematika, földrajz, informatika |
32. | főiskola | tanító, magyar nyelv és irodalom szakos tanár | magyar GYES |
33. | egyetem | tanár, matematika, informatika | matematika, informatika |
34. | egyetem | tanár, testnevelés, gyógytestnevelés, közokt.vezető, ped.szakvizsg. | testnevelés |
35. | főiskola | tanár, angol | angol GYES |
36. | főiskola | tanító, közművelődési szakkoll. | tanító |
37. | főiskola | tanító, rajz szakkoll. | tanító |
38. | egyetem | tanár, testnevelés, földrajz, közokt.vezető, ped.szakvizsg. | testnevelés |
39. | főiskola | tanár, biológia, földrajz | természetismeret, biológia, földrajz |
40. | főiskola | tanár, testnevelés | testnevelés |
41. | főiskola | tanító jelölt, | tanulószoba |
42. | főiskola | tanító, hittanár | tanító |
43. | főiskola | tanár, magyar nyelv és irodalom, német nyelv | magyar nyelv és irodalom, német nyelv |
44. | főiskola | tanár, történelem, földrajz, közokt.vezető, ped.szakvizsg. | történelem |
45. | főiskola | tanár, matematika, technika, informatika | matematika, technika, informatika |
46. | egyetem | tanár, kémia | kémia |
2. A nevelő és oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége
Munkakör | Létszám | Iskolai végzettség | Szakképzettség |
Iskolatitkár
Ped.asszisztens |
2 fő
2 fő |
gimnázium szakközépiskola szakiskola |
pedagógiai asszisztens postai ügyintéző |
Karbantartó | 2 fő | szakmunkásképző iskola | karbantartó |
Takarító | 7 fő | 8 általános |
3. Az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve
2018.
Idegen nyelvi mérés
Intézményi átlag | |
6. évfolyam angol | 68,34% |
8. évfolyam angol | 56,23% |
6. évfolyam német | 76,17% |
8. évfolyam német | 47,34% |
Szövegértés
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1492 (1491; 1493) | 1495 (1455; 1546) |
8. évfolyam | 1602 (1601; 1603) | 1568 (1520; 1614) |
Matematika
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1499 (1498; 1499) | 1471 (1439; 1514) |
8. évfolyam | 1614 (1613; 1616) | 1585 (1531; 1637) |
2017.
Idegen nyelvi mérés
Intézményi átlag | |
6. évfolyam angol | 63,28% |
8. évfolyam angol | 59,16% |
6. évfolyam német | 74,85% |
8. évfolyam német | 48,67% |
Szövegértés
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1503 (1502; 1505) | 1508 (1464; 1548) |
8. évfolyam | 1571 (1570; 1572) | 1538 (1497; 1589) |
Matematika
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1497 (1496; 1498) | 1494 (1451; 1539) |
8. évfolyam | 1612 (1611; 1613) | 1549 (1499; 1602) |
2016.
Szövegértés
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1494 (1493; 1496) | 1490 (1442; 1547) |
8. évfolyam | 1568 (1567; 1569) | 1570 (1531; 1616) |
Matematika
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1486 (1485; 1487) | 1432 (1386; 1481) |
8. évfolyam | 1597 (1596; 1598) | 1600 (1562; 1655) |
2015.
Szövegértés
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1488 (1487; 1489) | 1466 (1434; 1506) |
8. évfolyam | 1567 (1565; 1568) | 1512 (1461;1568) |
Matematika
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1497 (1496; 1498) | 1453 (1414; 1492) |
8. évfolyam | 1618 (1617; 1619) | 1547 (1514; 1585) |
2014.
Szövegértés
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1481 (1480;1482) | 1472 (1426; 1521) |
8. évfolyam | 1557 (1556; 1558) | 1531 (1469; 1604) |
Matematika
Országos átlag (megbízhatósági tartomány) |
Intézményi átlag (megbízhatósági tartomány) | |
6. évfolyam | 1491 (1490; 1492) | 1462 (1431; 1509) |
8. évfolyam | 1617 (1616;1618) | 1591 (1519; 1651) |
4. Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói
2010/2011. tanév
Tanulók száma
2010. 10. 01. |
Tanulók száma
2011. 06. 15. |
Eredményes javítóvizsgát tett | Továbblép | Nem lép tovább |
841 | 851 | 23 | 836 | 15 |
2009/2010. tanév
Tanulók száma
2009. 10. 01. |
Tanulók száma
2010. 06. 15. |
Eredményes javítóvizsgát tett | Továbblép | Nem lép tovább |
907 | 945 | 22 | 933 | 12 |
2008/2009. tanév
Tanulók száma
2008. 10. 01. |
Tanulók száma
2009. 06. 15. |
Eredményes javítóvizsgát tett | Továbblép | Nem lép tovább |
922 | 924 | 26 | 898 | 26 |
2007/2008. tanév
Tanulók száma
2007. 10. 01. |
Tanulók száma
2008. 06. 15. |
Eredményes javítóvizsgát tett | Továbblép | Nem lép tovább |
959 | 967 | 25 | 947 | 20 |
5. Nyolcadik osztályosok továbbtanulási mutatói
2010/2011. tanév
- évfolyam tanulóinak száma:105
Gimnázium | Szakközépiskola | Szakiskola | Összesen |
31 | 48 | 26 | 105 |
Ajkai gimnázium | Ajkai szakközépiskola | Ajkai szakiskola | Összesen |
24 | 32 | 25 | 81 |
2009/2010. tanév
- évfolyam tanulóinak száma:131
Gimnázium | Szakközépiskola | Szakiskola | Összesen |
41 | 64 | 26 | 131 |
Ajkai gimnázium | Ajkai szakközépiskola | Ajkai szakiskola | Összesen |
35 | 43 | 24 | 102 |
2008/2009. tanév
- évfolyam tanulóinak száma:115
Gimnázium | Szakközépiskola | Szakiskola | Összesen |
36 | 59 | 20 | 115 |
Ajkai gimnázium | Ajkai szakközépiskola | Ajkai szakiskola | Összesen |
31 | 40 | 18 | 89 |
2007/2008. tanév
- évfolyam tanulóinak száma:157
Gimnázium | Szakközépiskola | Szakiskola | Összesen |
34 | 79 | 44 | 157 |
Ajkai gimnázium | Ajkai szakközépiskola | Ajkai szakiskola | Összesen |
31 | 57 | 43 | 1316. |
6. Szakkörök igénybevételének, és a mindennapos testedzés lehetősége
Szakkörök:
A különféle szakkörök működése a tanulók egyéni képességeinek fejlesztését szolgálják. A szakkörök jellegüknél fogva lehetnek művészetiek, technikaiak, szaktárgyiak, de szervezhetők valamilyen közös érdeklődési kör, hobbi alapján is. A szakköröket – a felmerülő igények és az iskola lehetőségei szerint – minden tanév elején a munkaközösségek szervezik, annak figyelembevételével, hogy minden korosztály megtalálja az adott szaktárgyhoz kapcsolódó, érdeklődésének megfelelő lehetőséget.
Jellege szerint lehet:
– tehetséggondozó
– felzárkóztató
– korrepetáló jellegű
A tehetséggondozást ezen kívül pályázatokon való részvétellel, versenyekkel, az eredmények közzétételével, irányított otthoni munkával segítjük elő.